Hemma igen

Jag åkte iväg och kollade på lägenheten.. Dom är tre killar som flyttat ihop i en lägenhet och jag måste säga att lägenheten var riktigt fin.. Den var byggd så att lägenheten var i två våningar och på nedervåningen hade dom kök och vardagsrum och på övervåningen har dom tre sovrum. Precis så vill jag också bo! Verkligen jätte fin, dom har dessutom tre balkonger till sin lägenhet bara en sån sak alltså..

Ja det var kul att träffa lite nya människor; får se om jag träffar dem på nyårsafton också. Vad ska ni göra på nyårsafton?

Vi stannade till på statoil på vägen hem och handlade lite, köpte ramlösa och diskmedel. Konstigt att behöva köpa sånt men så är det att bo ensamma.. haha. Jag tror inte vi hade klarat oss så bra om vi skulle bo ensamma alltid.

Ha det bra kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0