Min nya blogg

Hej nu har jag bestämt mig för att starta en blogg precis som alla andra. jag tänkte skriva om vad jag hittar på med och vad jag tänker på.

Jag kommer nog mest att skriva om kläder och mode eftersom det är mest det jag är intresserad av, jag kollar nog mer på kläder än jag köper.. eller ja det ska bli så för ett av mina nyårslöften är att jag ska shoppa mindre och börja spara mer. iallafall shoppa mindre på nätet, det har nästan blivit som ett beroende för det är så lätt att bara klicka hem grejer, men det ska det bli ändring på! Skulle vara kul att veta vad andra har för nyårslöften.
Mina nyårslöften är:
1. internetshoppa mindre
2. börja spara
3. börja träna (nog det vanligaste löftet :P)

Får se om jag kan komma på några fler löften senare.

Ha det bra kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0