Bara fyra dagar till helg

Sitter här och dricker en jätte smoothie ur en mugg från ölfestivalen i sommras.. Aah Italien måste va europas underbaraste land, har vatt där 3 eller 4 gånger nu men tröttnar aldrig. Föresten kan jag ju säga att jag sitter inte här och skriver för att jag inte har något vettigt att göra. Tvärtemot har jag massor att göra, Har steg 7 imorgon och snart kemi prov, inlämning i svenska och jag suger på att gå i skolan. Kommer alltid på något bättre att göra när jag borde plugga, hur får andra sig själv att jobba? Hade nog behövt öva på det!

Har precis spelat strandtennis med Calle bara för att slippa plugga. Men det var jätte kul och jag behöver öva mig till sommaren, och jag menar allvarlig träning! Vi var verkligen kassa; men vi fick springa mycket iallafall så det var ju bra. haha

Nä nu måste jag plugga! Får inte skriva mer idag, nu ska jag skriva lite om estrar. Ha det bra och god natt // Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0