Fortsättning på tisdagen

Ja jag vet inte om det blev att jag gjorde något så himla vettigt.. satt vid datorn och kollade upp lite olika gaser och vad man kunde ha dem till. Vääääldigt intressant. Visste ni till exempel att man blåser in koldioxid i magen om man sk!a göra en titthålsoperation? Det visste inte jag innan idag. Men nu vet jag!

Förutom en tråkig början har väll dagen varit helt okej. Blev ni lurade idag? Inte jag :( Man vill ju bli lurad den 1 april. Hela klassen lurade iallafall vår ena lärare och det var jätte kul haha. Vi skrev på tavlan att vi hellre ville ha lektionen på nian (nionde våningen) och att vi väntade på henne där. Samtidigt gömde vi oss i klassrummet bredvid och kunde tjuvkolla på henne när hon gick in i klassrummet och la upp sina saker innan hon upptäckte vad det stod på tavlan, då var det bara att packa ihop sakerna igen och gå upp till nian igen. Men där va vi ju inte. Det roliga va att vi gick och satte oss i klassrummet när hon gått och när hon kom tillbaka sa vi att vi hade suttit där hela tiden och att hon måste ha gått fel. Hon trodde nästan på oss tillslut. Ni skulle sett hennes min, helt förvirrad haha

Efter det blev det lunch på Tammys och sen lektioner hela eftermiddagen. Sedan begav jag mig till körskolan för att köra motorväg och i rundeller, det gick väll sådär. Så himla typiskt! Igår gick det ju jätte bra, skyller på att jag var "ur form". Jaja, jag tog mig runt Malmö iallafall och nu är jag hemma och sitter här (i sängen med datorn i knät, mysigaste platsen).

Sitter och funderar på hur man ska göra för att kunna gå ut på fredagen och ändå vara i Hardeberga klockan åtta på lördagmorgon. Hm.. kan bli svårt.

Nu ska jag snart gå och kolla på So you think you can dance. Ett av de bästa programmen om man vill sova framför tv:n. Fast jag kanske borde kolla så jag kan ladda inför imorgon, ska nämligen till Forum och dansa Salsa imorgon. Ska bli spännande, jag har aldrig dansat salsa innan (inte på riktigt iallafall, jag vet inte om det räknas om man dansar salsa på en efterfest vid halv sex på morgonen?!?)

Hörs snart, ha det bra// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0