Konstig start på dagen...

Hade en konstig dröm inatt. Jag drömde att min pojkvän(som jag inte har men hade i drömmen) var otrogen mot mig. När jag vaknade var jag så j*vla förbannad. En jätte konstig känsla, jag har aldrig vaknat och varit arg innan. Gick alltså upp redan klockan åtta för jag kunde inte somna om. Åt en banan till frukost sen gymma jag i en timme för att avreagera haha. Det funkade faktiskt väldigt bra, är på toppen humör nu :D

Ska snart till Mobilia och shoppa lite. Dock bara nödvändiga saker... Japp så är det! Sen blir det kemipluggande och myskväll resten av dagen. Har ett jätte stort kemiprov på tisdag( efter halkan iiiih) så jag måste plugga mycket. Såå trååkigt! Men sen är jag ledig ons-fredag. Wiiho och det är Valborg.

Nu ska jag gå och baka rabarberpaj för våra rabarber har äntligen vaknat till liv. Spelar ingen roll vad någon säger nu är det absolut vår :)

Ha det bra kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0