Måndag

Då va det måndag igen... Helgen försvann jätte snabbt som vanligt, dock hann jag med ganska mycket på söndagen. Hann städa nästan klart, pluggade till excel-provet och det har jag redan haft. Det gick faktiskt riktigt bra. Jag hann ju också jobba lite så nu är jag helt skuldfri, känns skönt! Men dammsugaren på kontoret alltså... Ååh den är hemsk, varje gång man rör den får man en stöt, vilket gör det väldigt svårt att dammsuga. Jag trodde dammsugaren stötte på mig men tydligen måste det vara tvärtom för när jag tog den andra dammsugaren så gjorde den precis samma sak. Jävla dammsugare.

Idag har jag ju hunnit ha prov på excel och har skrivit kontaktannonser på svenskan. Så är du lång, snygg och rolig så kan du kontakta mig.

I helgen bestämde jag mig för, eller jag lovade mig själv, att jag inte ska köpa något onödigt denna månaden. Men vad är igentligen onödigt? Har hittat en jätte snygg väst som jag vill ha och det är ju inte onödigt, kläder behöver man alltid. Vill dessutom köpa en ny mascara och något att dricka till Valborg är ju mer än nödvändigt. Bara en och en halv vecka kvar till lite ledighet, alltså bara en och en halv vecka till halkan också. Det går snabbt får jag hoppas.

Ha det bra// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0