Shoppa, Salsa, Solarium och Sol

Aah idag har vatt en riktigt bra dag. Det började med att jag vaknade och faktiskt var riktigt utvilad; det är inte ofta det händer. Jag hade över två timmar på mig att göra mig i ordning men det hjälpte visst inte för jag fick springa sista biten till bussen. Men jag hann med den iallafall :) Jag tog bussen hem till min mormor coh fikade sen tog jag bussen vidare till Malmö för att dansa salsa.

Salsan var kul men inte riktigt som jag trodde... Jag trodde salsa var en typ av pardans men tydligen fanns det många sorter och denna salsan var en blandning mellan salsa och jazzdans. Jaja rullat på höfterna har jag iallafall gjort. Jag borde ju få lite träningsvärk iallafall!

Efter salsan solade jag soarium för att få lite färg nu när det är sommar ( Ja 10 grader är sommar bara man vill), har börjat använda vårjacka nu och jag hoppas det inte blir kallare för det kommer va väldigt svårt att börja med vinterjacka igen. Innan salsan var jag och kollade i lite affärer och nu är jag fattig men har fått en större garderob :D Igentligen är det inget bra, jag ska ju vara sparsam!!

Senare på kvällen övningskörde jag och det gick faktiskt riktigt bra idag, tycker jag iallafall, jag körde inte på något eller någon och då är detalltså bra.

Nu ska jag sova, det är ju en lång dag imorgon också sov gott// Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0