Söndag, alltså snart måndag igen

Shit vad veckan gått snabbt... Nu är det redan söndag, hela veckan är över och helgen med. En hel vecka innan nästa helg alltså.

Men helgen har vatt rolig iallafall. Igår va det tävlig hela dagen och jag var sekreterare som vanligt ( betyder att ta sköter resultatet och grattiskramandet). Det är synd att det var så dåligt väder bara, regn och grått. Kollar man ut nu så är det ju solsken och de känns verkligen som vår. Speciellt när man sitter i uterummet (som jag gör nu) för här är det varmt också. Iallafall igår då... Det var som tävligarna brukar vara, lite mer förvirrat än vanligt kanske men först skyllde jag på att det var morgon och sedan på att det var första tävlingan så det gjorde inget haha.
image8
Calle åkte med pappa för första gången. Han såg lite rädd ut i början, men enligt honom var det bara som det såg ut.
image9
Det gick bra för Göran och Marcus, de kom trea. Men det gick kanske inte så bra just här...(dom ligger på sidan om du inte ser det haha)

På kvällen var det meningen att jag och Sara först skulle hem och grilla hos Andreas och sen skulle vi träffaPatrik i Malmö eller skulle vi till Jägers i Eslöv/Höör( var det nu ligger), det blev inget Jägers för det gick ingen buss dit på helgen ( och jag tycker att jag bor ocentralt) så det var ju lite tyoiskt, känns som allt blir mycket bättre när jag får mitt efterlängtade körkort. Undrar var jag ska köra först hmm..

Vi hade iallafall bestämt oss för att äta hemma innan vi åkte någonstans, så vi åt hemma sen stack vi hem till Sandra för det hade blivit ändrat, vi missade dock grillningen men det regnade ju ändå så det gjorde inte mig något :P Får grilla ordentligt till Valborg istället! Hemma hos Sandra spelade vi spel och satt och snacka. Och alla spel gjorde attvi aldrig kom iväg till Malmö utan vi fastnade där vi va haha

Vi spelade spelet "Med andra ord", det är nog det roligaste spelet som finns. Så mycket som jag skrattade igår så behöver jag inte träna mina magmuskler på flera månader. För er som inte vet hur spelet går till så kan jag berätta det. Man är i lag och så tar man fram en liten bricka där det står ett ord, den lagmedlemen ska sedan försöka förklara det ordet men andra ord och laget ska gissa.
Citat:

Sara: Sallad baklänges. Det fins en sorts sallad som heter hmhm sallad.
Robert: Ööh... Kål?

Kristian: Äter ost och går i kloster.
Rätt svar: Nunna

Robert: Det rör sig inte och det är vått
Rätt svar: Stilla havet

Det var kul när vi spelade "Medelsvensson" också.

Andreas läser frågan: I detta land ligger kejsarkanalen. Alternativen är.. 1 Kina 2 Brasilien 3 Japan
Annie (jag) : Jag tror det är Kina
Robert: Det tror jag med. Ja.. Vårt svar är Brasilien.

Så klockrena allihop hahahahhaa skrattar fortfarande

Vi spelade också kropp mot kropp, vi skulle s hur många vi klarade. Vi klarde som mest 27 lappar.
Tre bilder från när vi spelade kropp mot kropp:
image10
Sara, Sandra och Andreas.
image11
Andreas på alla fyra, Kristian med handen på höften, Sara med ett knä mot skinkan och Sandra med handen på magen. Haha
image12
En jätte rolig kväll. När jag kom hem till mormor vid halv tre tiden så var jag så trött att jag somnade meddetsamma. Det är jobbigt att stiga upp halv sju på morgonen och sedan lägga sig sent. Men hej man kan ju alltid vila upp sig på vardagarna.

Kvällen innan sa mormor till mig: Ja du kan ta vad du vill till frukost, du kan göra äggröra och bacon, det finns mjölk så du kan göra varm choklad, jag har köpt juice, det finns rostbröd, både ljust och mörkt, kräftost, fil och mussli, det finns tomater, gurka och paprika ifall du vill ha grönsaker till.
(Sara kommer in i rummet)
Mormor: Ja du orkar väll inte fixa så mycket till frukost men det finns kaffe och rostbröd.

Haha mormor är rolig. Hon känner oss verkligen väl, jag tycker om att laga mat och är ganska så morgonpigg, Sara däremot är INTE morgonpigg och hon tycker INTE om att laga mat. Men vi hjälptes ändå åt att fixa frukost och så här fint blev det:
image13
Äggröra med bacon, rostad bröd med kräftost, varm choklad och apelsin juice. Det kallar jag en helg frukost!!

Det var allt som hänt fram till nu, Ha det bra// Annie

Kommentarer
Postat av: Maria

jo det är forever 21 :)
frakten gick på 200 kronor och jag slapp tull

2008-04-06 @ 17:55:53
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Jonna

hjälp de ser ju livsfarligt ut;)

2008-04-06 @ 18:39:14
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: carro

ja sommaren är bäst :D

2008-04-07 @ 07:08:02
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0