Hej

Usch vilken jävla skit väder det är. Det bara regnar och regnar hela dan... Typiskt att det fina vädret inte höll i sig längre, en vecka sommar var allt vi fick. Så nu är jag väldigt glad att vi slipper tälta i helgen!!

Så vad har jag gjort idag då... Jag har vatt på Nova Lund med Jenny så nu hittar jag faktiskt dit helt själv. Duktig jag är eller hur :D

Fast på vägen hem skulle jag köra och lämna Jenny hos sin mamma... ja dit gick ju bra för då sa Jenny hur jag skulle köra. Men hem... Jag hamnade i Hässleberga o det var inte meningen. Men jag hittade skyltar mot Sturup tillslut så jag hittade hem haha.

Och nu har jag lämnat in bilen på lagning. Är inte riktigt säker på vad som är fel men vi tror det är vänster framhjuls hjullager som det är nått fel på. Aja nu får proffsen kolla på det och fixa det. Bilen måste ju va hel till helgen så vi kan köra till Göteborg!

Ha det bra// Annie

Kommentarer
Postat av: Djävulstyrs barnvakten

proffs vem menar du då =)

2008-08-05 @ 13:11:53
URL: http://tigerliilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0