På tiden kanske...

Ja det är kanske på tiden att jag skriver något. Det tar dock en evighet för jag skriver med bara en hand... och nej jag har inte brutit den andra men jag håller en väldigt god cookie med min höger hand. Igår testade jag nämligen en sån här shake and bake sak med chokolate chip cookies. Jätte goda blev dom mmm! Så nu är den slut.

Okej vad har då hänt sen sist jag skrev? Jag har hunnit ha mitt körkort i två veckor nu. Men kan fortfarande inte riktigt fatta det. :D Jag har ändå kört nästan varje dag sedan dess. Ungefär en halv vecka efter jag fått det bestämde jag, Stella och Julia oss för att åka till Skånes djurpark. Så det blev en lång runda, speciellt eftersom vi körde fel så det tog ca 40 minuter extra att köra dit. Men vi hade kul iallafall, både på själva djurparken och i bilen på väg dit och hem. Jag fick hämta dem på södervärn först så det blev lite stadskörning också och det va första gången jag körde själv (alltså utan någon passagerare) men det gick bra.


Äntligen framme! (Bilden har jag fått av Stella )

Ja vad har jag mer hittat på med... Jo jag har jobbat hela dagarna så jag kan få ihop lite pengar tills nästa helg då jag åker till Norge. Eurotrial går nämligen i Norge i år och det vill man ju inte missa! Jag ska åka dit med tre kompisar och sen ska vi tälta där!!! Men det blir säkert kul bara det inte blir för kallt. Där vi ska bo finns också en sjö så jag kanske får mitt första dopp för året. Lite sent kanske men bättre sent änn aldrig!

Jag höll ju helt på att glömma. Det har ju vatt sommarrock också. Det va jätte kul! :D Jobbigt att bygga och riva tälten men det visste vi ju om att det skulle bli. Själva stämmningen är underbar och efterfesterna var kul. Det fanns ju också en del bra musik att lyssna på!

Timo Räisänen var där och han var jätte bra! :) (Bilden har jag fått av Sara)

Ja detta va väll allt... Ha det så bra så hörs vi kanske om två veckor igen ;P // Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0