Rhodos eller Sunny Beach?

Ja det verkar faktiskt som det kommer bli av :D I slutet av juli eller början av augusti drar jag och Stella ( om det blir som planerat) ner till Rhodos eller Sunny Beach. Vi har inte riktigt bestämt oss vart vi ska åka. Sunny Beach är ju skit billigt och bra men allt styrs ju av maffian där nere. Man hör ju mycket negativt om det stället men partylivet är det ju inget fel på. Gå ut och dansa och dricka goda drinkar varje dag? Ja tack!! Men samtidigt... Rhodos är ju ändå Rhodos! Jag har aldrig vatt i Grekland men jag har sett jätte många fina bilder därifrån.

Sara funderar också på att följa med. Ja kom igen det blir kul. Någon mer som vill följa med haha. Ja hör av er så ses vi där haha.

Men innan vi ska till Rhodos så ska jag och Stella på en mini roadtrip till Skånes Djurpark. Det var nio år sedan jag var där så jag tycker det börjar bli på tiden att jag åker dit. Meningen är ju att vi skulle köra dit. Men stackars Stella blev kuggad på sin uppkörning idag.

De sa att allt var bra förutom att hon var lite skakig på motorvägen. Jävligt taskigt! Jag känner folk som har haft körkort i flera år men som ändå kör lite skakigt. Dom kan ju inte förvänta sig full körvana. Jag tror de kuggar alla bara för att man ska köra upp igen så de tjänar pengar på oss. Jag får betala 1100 kr för en ny uppkörning nu.
Jaja men nu hoppas vi att jag klarar min uppkörning så att vi kan åka och klappa getterna på djurparken. :)

För att byta samtalsämne totalt... Ikväll är sista kvällen vi är ensamma. Imorgon kommer familjen hem efter att ha varit i Jämtland i två veckor och två dagar. Visst man saknar dem ibland men det känns ändå som att tiden gått jätte fort. Har ju knappt hunnit slappna av ännu haha.

Så här såg det ut första kvällen jag var ensam... Tävling hela dagen sen pizza och fotboll och sedan bada i tre timmar. Ååh det var riktigt mysigt. Men de två veckorna gick fort..


Detta är vad jag och Sara levt på i två veckor haha. Tur att vi har gått i skogen varje dag annars hade visett ut som bollar nu..

Men nu är det slut med slappandet, börjar jobba på onsdag. Sen jobbar jag fram till fredag, slagt på fredag, bröllop på lördag, jobba på sommarrocken på söndag och sen jobbar jag fram till på onsdag. Nästa torsdag börjar sommarrocken och sen hänger vi där till på söndag då alla tält ska rivas. Det är alltså full planering fram till nästa helg. Väldigt stor skillnad om man jämför hur de senaste två veckorna vatt. Har kollat på tv, ätit och vatt ute på power walks samtidigt som jag väntat på solsken. Men det har inte kommit nån sol. Nu ska det dock bli värmebölja igen woho :D

Det har blivit mycket fotboll. Och JA... Det är min tröja inte min brors. Han vet ju knappt vad en fotboll är.

Två av Sveriges matcher såg i Folkets Park och en på en pizzeria. Ja för det blev ju inte mer än tre matcher.. tyvärr! Tur att man har Tyskland.


Vi har också varit ute på Ikea äventyr. Sara fick för sig att köpa ett glasskåp. Först gick det knappt in i bilen sen fick vi knappt ut det.


Här är också en bild från midsommarafton. Väldigt charmig... Not! Julia är ju söt iallafall... Nattbadet vid två tiden gjorde att sminket plötsligt hamnade under ögonen och jag fick en väldigt snygg emo-look. Den tvättades bort snabbt ni kan vara lugna!

Nä nu känns det som jag skrivit tillräckligt. Ha det bra// Annie

Kommentarer
Postat av: S

Rhodos var sjukt najs :). Är det partyliv så ta Rhodos stad, hihi!

2008-07-07 @ 23:40:34
Postat av: frubomelin

hmm trodde de var du som skulle äta chokladen sj... hahaha... kramen //jenny

2008-07-24 @ 00:07:24
URL: http://tigerliilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0