Tävling

Idag har det vatt tävling hele dagen. Det var kul men vädret jobbade verkligen imot mig. När jag kom dit, tack för skjutsen Mats, så hade jag jeans på mig. Självklart var det jätte varmt så jag bytade till shorts... Ja då försvinner solen och det börjar blåsa. Jeansen på igen. Då börjar solen skina igen så jag tar av tjocktröjan. Då börjar det blåsa.

För allas skull så tror jag att jag tar på mig regnkläder imorgon för då blir det nog strålande solsken!!

När tävlingen var slut så behövde jag ta mig hem på något sätt. Hasse hade plats i bilen men då var jag tvungen att vänta på honom och det orkade jag inte. Så det blev att jag åkte hem i Mattias och Jennys, ja baksäte är det inte för det finns inga säten. Så bagage kanske? Hahah som tur är blev vi inte stoppade av polisen. På vägen stannade vi i Staffanstorp och käkade pizza. Yammi!! Där hann vi också se både Sveriges och Spaniens mål.

Sen körde vi hem och jag kollade klart på fotbollen. Sen har jag haft spakväll med mig själv. Satte på en cd med 90-tals hits och sen tappade jag upp ett bad och där låg jag och bubbelbadade i tre timmar. Har vatt uppe ur badet en timme nu men jag är fortfarande skrynklig. Haha.

Nu ska jag sova för det är tävling imorgon också och jag vill inte försöva mig imorgon igen. Det var rätt kul för det var jag och Mattias som skulle ha hand om sekreteriatet men vi försov oss båda två. Så Micke och Martina fixade anmälningarna fram tills vi kom. Alltså anmälde dem 14 pers och jag och Mattias två personer haha. Inte mycket jobb för oss alltså. Vi får skärpa oss imorgon!!

Detta kanske blir min sista tävling som sekreterare för vem tror ni ska ge sig in på tävlingsbanan igen? Jo jag. Ska åka med Jenny. Vi blir ett riktigt girlteam. Vi ska ha lila overaller med lite grönt. Vet dock inte riktigt var det lilla gröna ska vara någonstans. Men det ska va kroppsstrumpa med läderstövlar till och hjälmar med lilla fluff. Jag och Mattias kom också fram till att vi måste ha mantlar. Vad säger du om det Jenny? Klart att vi ska ha mantlar!!

Vi ska vinna också, har börjat planera var jag ska ställa alla pokaler! Ha det bra// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0