Update

Pizzan var INTE god. Jag tycker biffar och bernaisesås ska hålla sig långt borta från pizzor. Det smakade bara konstigt, passade inte ihop alls. Nej usch. Om ni ska köpa en sån färdig pizza så köp den Extra allt med köttäfrs, den var god. Eller gå till en riktig pizzeria. Där är pizzorna allra godast.

Jag åt pizza på La dolce vita i Staffanstorp förra lördagen. De hade jätte goda pizzor. Trevligt sällskap och en Sverige match gjorde ju inte saken sämre.

Shit det ända jag skriver om är ju mat. Tur att jag tränar annars hade jag väll sett ut som en ballong haha. Nu ska jag fortsätta med min kläning som jag håller på att sy. Igentligen syr jag den mest som ett experiment. Jag måste ju öva mig inför Julias prickiga kläning. På tal om Julia... Idag fick jag ett meddelande av Julia; hon hade hittat den perfekta killen till mig haha. Så nu nån dag ska jag åka och hälsa på Julia på hennes jobb och "råka" möta på den här killen. Haha strålande plan Julia, den kommer säkert funka!!

Nu ska jag sy och kolla på Project Runway. Passande kombination eller hur! Måste försöka lägga mig tidigt idag för imorgon ska jag va på körskolan kl 8. Det är till att ta bussen kl 7 då alltså. Jaja det är ju bra att man kommer upp på morgonen. Jag har nämligen fått en ny uppkörningstid och det är snart. Så jag ska ta några körlektioner innan och försöka köra så mycket som möjligt med pappa när han kommer tillbaka från Jämtland. Så får vi hoppas att jag klarar det denna gången. Annars ger jag nog upp. Tyvärr

Ha det bra och va rädda om er// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0