Tisdag

Hejsan.. tyckte det va på tiden att jag skrev något här! Men vad?

Dagen har väll gått ut på biologiprov, fika mys och film. Jag tog bussen in till skolan en timme innan provet för att hinna plugga nått inför provet iallafall... Det va ju någon som störde mig hela kvällen igår! Fast det får du så gärna göra! :)
Skrev prov i 45 min sen slutade jag. Wiihoo gillar korta dagar!

Efter provet gick jag och Stella och fikade på Espresso House. Kändes som kaffe va precis vad jag behövde efter prov två dagar i rad. Och mer prov blir det... Ett till kemiprov på torsdag.

När vi fikat så gick vi tillbaka till skolan för att hämta Julia och Camilla så vi kunde gå och äta lunch.. Mycket med fika där mitt på dagen haha. Sen shopping och sen köra hem. Kände att idag va menat som en riktig latdag så det blev film när jag kom hem, Sweeney Todd. Och nu kollar jag på film igen, Legaly Blond. Den är riktigt kul. :D Har sett den massa gånger och den får mig att vilja blondera mig, klä mig helt i rosa och gå ut och förändra världen. Men de känns inte som jag skulle passa som blondin haha.

Dessutom färgade jag håret mörkt i söndags. Fick inte reda på att det va permanent färg förrän dagen efter haha så nu blir jag inte av med det. Som tur är så blev det ingen konstig färg och jag har fått höra att jag passade i det. Tack Julia och Camilla för att ni höjer mitt självförtroende hihi.

Känner att jag fick fram såå mycket viktig information genom att blogga! Borde ju nästan göra det oftare!

Ha det så bra// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0