Hon gör det igen...

Julia säger:

Annie, har du skrivit den där texten till uppsatsen imorgon?????!??!!!


Julia har precis skickat dig en vibb.


Julia säger:

Nu gör du såhär igen


Julia säger:

Nu kommer jag att bli deprimerad


Julia säger:

och flytta till en skitig etta och bo där med mina femtio katter


Julia säger:

jag kommer att värma ravioli på spisen varje kväll, har inte råd med något annat, och slå mig ner framför TV:n och kolla på något menigslöst!


Julia säger:

Jag kommer inte ens att höra TV:n från allt mjauande!


Julia säger:

Är det så du vill att det ska bli, va, va , va???????


Julia säger:

nej. Jag tror att jag gör slut på mitt framtida lidande redan nu.


Julia säger:

Farväl, du grymma ondskefulla värld!


Julia säger:

Såvida du inte stoppar mig?


Julia säger:

...


Julia säger:

Tydligen inte! *snyft*


Julia säger:

det säger en del om dina känslor för mig


Julia säger:

Jag som trodde att vi var BÄSTISAR FÖRÄVER!


Julia säger:

Din lurendrejare!


Julia säger:

farväl!


Kommentarer
Postat av: Stella

det är för att du ALLTID äter när man behöver dig!! xD

2009-03-06 @ 16:40:43
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju du som gör det igen... =P

2009-04-01 @ 19:30:06
Postat av: Zakiya

japp du gör det igen :P

2009-05-11 @ 09:37:12
URL: http://zakcman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0