Dålig på att blogga som vanligt...

Så nu tänkte jag köra en liten update (som jag brukar efter några månaders uppehåll). Vi kör med bilder som vanligt...


Jag, Mattias och resten av min familj firade nyår upp i stugan i Jämtland. En dag bestämde jag och Mattias att vi skulle ut och pimpla. Vi höll på att tappa ner isborren i hålet och sen när vi väl fiskade så tröttnade jag efter fem minuter. Men det var mysigt iallafall :)


Hehe när jag sålde jultidningar ( jag är nog den enda över 15 som gör det, men jag hade en bra anledning). Anledningen är att jag villa ha en multimixer, coh det fick jag!


Så nu gör vi goda fruktdrinkar / milkshakes och annat gott som man kan mixa...


Mamma klagade på att jag aldrig bloggar. Då sa jag att det roligaste jag gör på min fritid är att storhandla. Då sa hon att hon ville läsa om det också, så varsågod mamma. Vi storhandlade på citygroos. Det var knappt det fick plats i bilen!


En vacker sommardag överraskade Mattias mig med jätte fina blommor.
Saras kommentar: Åååh vad romantiskt!
Mammas kommentar: Vad hade han nu gjort?
Min kommentar: Mattias, du är BÄST!


Den nionde maj fick Mattias äntligen sin julklapp, då var vi och såg på Big Comedy i Helsingborg.
Medverkade gjorde bl.a. Johan Glans, David Batra och Petra Mede. Det va jätte kul!! :D


En annan dag överraskade jag Mattias med blommor och glass.
Så det här vi är nu... blommorna har börjat vissna men de luktar fortfarande underbart (och mycket!!). Ikväll ska jag på bio med några kompisar och kolla på Änglar och demoner, ska bli spännande.

Ska försöka blogga snart igen. Om jag kommer på något att blogga om!

// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0