Flitig

Har varit väldigt flitig nu och dammsugat hela lägenheten och diskat all disken och städat köket. Vad gör man inte för att få en ursäkt till att slippa plugga... Tänkte jag skulle gå ner till sorteringen och slänga papper men nu regnar det. Usch för att gå ut i regn!

Och stort usch för att sitta hemma ensam, det är så himla tråkigt. Har ju massor av saker att hitta på här men jag vill ha sällskap. Jag menar hur tråkigt måste jag inte ha när jag ställer mig och diskar all disk frivilligt?! Nä usch usch usch. Hungrig är jag också och vi har bestämt att vi ska ha lasagne idag och det tar ju jättelång tid att göra. Vi får väl se hur det blir... slutar väl med pyttipanna. Inte så dumt det heller men det blir ju så ofta. Nä nu måste jag hitta på något. Ni får ha en fortsatt bra torsdag.


Städa städa varje freda...
Fast nu är det torsdag, vem vill städa på en fredag?

Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi hade lasagne idag. Det är jättegott.

Kramar från hela din familj i Skåneland

2009-10-08 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0