Fram och tillbaka mellan Skåne och Jönköping

Fy vad trött jag är idag! Jag och Mattias körde ner till Skåne igår för att det är ju tävling i Danmark i helgen och vi ska samköra med Skåningarna. Vi kom ner vid sex-halv sju och satt och snackade lite hos mina föräldrar innan vid körde till Intermezzo för att äta middag. intermezzo har varit en av mina favorit restauranger innan och jag har saknat den jätte mycket nu när vi bor i Jönköping (okej jättemycket var kanske att ta i lite). Men jag blev jättebesviken på maten, den smakade inte alls som den brukade, typiskt.

Iallafall. när vi satt där och åt så säger Mattias plötsligt "shit!! jag har ju glömt sandstegarna". Fan också! Ja vi fick ju äta klart och sedan bege oss mot Jönköping för att hämta sandstegarna. Vi var nere i Skåne igen vid halv två inatt, det är så himla drygt att köra den tråkiga vägen mellan Jönköping och Skåne. Bara skog hela vägen. Men nu har vi sandstegarna iallafall och just nu är Mattias ute och försöker täta växellådan, för när vi skulle köra ner igår (första gången) så upptäckte vi att växellådan läckte, fortfarande! Så nu hoppas vi på att tätningen håller så att vi kan köra tävlingen i helgen annars så får vi vara publik.

Nu ska jag gå och duscha, packa ihop våra grejer och sedan sticka och handla mat. Vi måste ju ha mat under tävlingen. Vi kör hela lördagen och då kommer vi antagligen bli väldigt hungriga.

Ha en mysig fredag.
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Stella

blogg-narkomanen har alutat blogga! vad är detta?? är du på rehab eller nåt??

2009-10-28 @ 16:11:03
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0