Hemma från skolan

Hejsan! Jag har precis kommit hem från skolan. Jag och Linda gjorde äntligen klar vår Matlab (fråga inte ens) så nu är den inlämnad och vi har en sak mindre att göra. Skönt!

Jag har också varit och hämtat ett paket ifrån H&M (ja jag vet pappa, jag ska shoppa mindre men de va faktiskt rea). Jag köpte inte så mycket så denna gången blev det billigt. Men nu får det bli paus i shoppandet igen eftersom jag precis betalat min licens. Jättesnällt av pappa att han vill sponsra mig med min licens men jag betalade den sålänge så att den blir betalad i tid. Men jag tar gärna emot sponsringen senare ;)

Nu ska jag plugga lite byggprocess innan Mattias kommer hem och det är dags att laga mat.
Ha en underbar fredag!
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0