Hemma med min lilla doggybag

Vi orkade inte laga middag idag så vi bestämde oss för att gå ut och äta. Det var väldigt länge sedan vi var och åt en god köttbit så vi bestämde oss för att gå till Jensens bøfhus men när vi kom dit så var det fullbokat. Typiskt också!
Så det fick bli thai-mat. Vi äter det väldigt ofta, men sen så är det ju också väldigt gott. Mattias åt tre små rätter och jag åt pad thai special. Nudlar, kyckling, stekt ägg och massor av grönsaker i en enda röra, mums.

När vi ätit färdigt så hade jag bara orkat äta upp halva min mat eftersom de serverar gigantiska portioner. Så när servitrisen kom och skulle ta våra tallrikar så frågade hon mig om jag ville ha en låda till resterna och ta med mig hem. Jättegärna! Nu har jag en matlåda, frågan är bara om man kan frysa maten. Jaja, annars får jag äta den till lunch imorgon innan tentan. Ja just det; det är ju tenta imorgon. Måste plugga. Vi hörs kanske senare!


Tänkte att jag skulle lägga in en bild på en liten matlåda.
Så jag googlade "doggybag" eftersom jag inte orkade fota min egen matlåda.
Här har ni alltså en doggybag!



Sen när vi skaffar hund så kanske vi får skaffa en sån här också...
eller nä, skulle inte tro det.

Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0