Hemmafru... med en twist av Patrick Wolf

Har precis kommit hem från skolan. Ska snart fortsätta med min rotning som ska vara klar imorgon och sen är jag på riktigt städ- och fixhumör. Är lite hemmafru idag också alltså. Ska fixa med lite lådor inför flytten också, om jag hinner. Och medans jag gör allt detta så lyssnar jag på Patrick Wolfs nya skiva som jag fick hem med posten för några dagar sedan. Jättebra är den!


Har redan lyssnat igenom hela skivan tre gånger...

Nu är det dags att komma igång. Ha en fortsatt bra onsdag!
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Julia

Den är jättebra! Älskar oblivion och damaris. De går på repeat tillsammans med Kents ny i det julianska hushållet!

2009-10-07 @ 19:23:35
URL: http://itismedicine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0