HemPaket och påsar

Jag åkte in till stan vid halv sex för att hämta Mattias som slutade jobba då. Eftersom vi inte orkade laga mat och eftersom Mattias behövde linsvätska så åkte vi ut till A6 (köpcenter). Vi gick in i några äffärer och sen åt vi middag på en wokrestaurang som heter Soya. Ingen hitt, allt smakade likadant = inget. Så jag rekomenderar inte det stället.


När vi kommit hem så gick vi och hämtade två paket, ett till mig och ett till Mattias.
Är ni spända på vad paketen och påsarna innehåller?
Det får ni veta imorgon... haha nä skoja bara, kolla nedanför.



Linsvätska till Mattias såklart, bananshampoo och balsam från Body shop (till mig), två sorters te från Kahls och sen köpte vi vars två pocketböcker från Bokia ( jag ska äntligen läsa boken En shopoholics bekännelse, hoppas den är bra!). Mattias paket innehöll en handpresso som han beställt på internet och mitt paket innehöll min nya telefon :D
Nu har jag alltså äntligen fått en ny telefon från trygghansa.


Det var all shopping för den här gången!
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0