Jag har testat Body Shops bananschampo och balsam

Efter att jag hade tränat lite Zumba så gick jag och duschade, och då passade jag på att testa mitt nya bananschampo och balsam. Det va ju ett tag sedan jag köpte dem och egentligen skulle jag vänta med att testa dem tills jag hade användt upp mitt andra schampo. Men nu kunde jag inte vänta längre.


Så här ser de ut!

Och vad tyckte jag nu då... Schampot va lite konstigt eftersom det knappt lödrade överhuvudtaget. Och när jag hade sköljt ur schampot så kändes håret jätte trassligt. Balsamet kändes som att man kletade i mosad banan i håret, men det va väl lite meningen... Balsamet redde ut håret bra men det känns inte jätte mjukt och lent så som vissa andra balsam får det att göra. Men de får en 3:a! :)

Ha en bra tisdageftermiddag. Nu är det mindre än två timmar till min tenta.
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Ja, verkligen :)



Allt bra med dig idag då? :)

2009-10-13 @ 16:32:11
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Krystal

hmm jag håller mig nog till deras hurdkräm... testade också deras shampoo innan men det var inte alls bra :(

2009-10-17 @ 16:58:59
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0