Livet är en schlager

Godmiddag!

Sitter här i soffa igen, för tredje dagen i rad, har precis startat filmen "Livet är en schlager". En film man alltid blir glad av! Dricker massor av vatten och tuggar bafucin varannan timme, precis som det står på burken att man ska göra. Är feberfri just nu så det känns toppen.

Bra film!

Jag köpte den till farmor i julklapp, men nu har jag haft den längre än henne.

Hon kanske vill ha tillbaka den snart, om hon kommer ihåg att hon har den hihi


Mattias är och kollar på finalen i Svenska cupen (bilar) så jag sitter här ensam. Ganska tråkigt men jag tycker Mattias kunde köra iväg fastän jag är hemma, jag klarar mig ju faktiskt själv. Även om det är tråkigt :P

Kan inte riktigt komma på något att skriva om så det är väl lika bra att jag inte skriver mer haha
Ha en bra lördag, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej! jag undrar om de svarta skorna är kvar? kan du mejla mig isåfall, är väldigt intresserad! :)

2009-10-03 @ 18:28:42
URL: http://lovisafo.devote.se
Postat av: lovisa

hej! jag undrar om de svarta skorna är kvar? kan du mejla mig isåfall, är väldigt intresserad! :)

2009-10-03 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0