Lördag kväll

Förlåt mamma, jag gick ut i regnet med feber fastän du sa att jag inte skulle. Men jag ville så gärna vara med och hyra film :(

Iallafall så hyrde vi tre filmer. Män som hatar kvinnor, Bröllopsduellen och den sista fast and the furious-filmen. Vi har sett de två första och Män som hatar kvinnor var väldigt spännande och lite obehaglig och Bröllopsduellen var lite småkomisk och en typisk feel good-film. Jag rekomenderar båda. Imorgon blir det väl till att se fast and the furious-filmen. Behöver jag ens säga att det är Mattias val? Men han kollade på en bröllops-tjejfilm med mig så då får väl jag kolla på bilfilm...


Spännande, obehaglig och bra.
Rekomenderas!



Rolig, man blev glad av den och ja, den va allmänt mysig!


Denna blir det alltså imorgon. Jag kanske ska kolla på trean först...
Tror ni det behövs?


Nu ska jag nog gå och lägga mig. Det börjar ju bli lite sent.
Sov gott, kramar Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0