Mat mat och mera mat

Eller ja kanske inte bara mat...


När vi precis hade handlat en massa godis så kom vi på att vi redan hade godis hemma.
Nu har vi alltså så här mycket.



Fast innan vi fick börja på godiset så var vi ju tvungna att äta middag.
Äntligen fick vi äta vår lasagne. Smaskens blev den, fast väldigt såsig...


Nu är godisskålen framme och vi sitter och kollar på Idol. Nu känns det att det är fredag!


Bjuder även på en liten bild från igår.
Efter att ha kört över en timme och gps:en dog så var vi ganska trötta på att åka bil.
Lite roligare blir det eftersom Mattias ofta ser ut så här när han kör bil hihi.


Förresten ser ni att han har klippt sig också. Han gick tillbaka till den frisörstudion där min plånbok blev stulen, en sån förädare! Haha nädå ingen fara. De var ju duktiga och nästa gång får jag väl hålla hårt i min väska. Om jag nu går dit, jag är fortfarande lite tveksam haha.

Ha nu en mysig fredagkväll!
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0