Mer på min önskelista

Mamma här kommer mer grejer till min önskelista:


Ett muffinsträd från Bagarenochkocken.se.
Det hade ju varit jättefint att ta fram när man får gäster.



En pastamaskin. Även den från Bagarenochkocken.se.
Hur kul som helst ju, speciellt för oss eftersom vi äter pasta väldigt ofta.



En sminkpalett från Isadora. Dock är det inte den här färgen jag vill ha.
Den jag vill ha heter nr 56 Smokey eyes.
Mycket viktigt!



ST70E BaByliss iPro 230 iCurl.
En locktång/plattång. Den funkar som båda.


Andra boken


Tredje boken


Och fjärde boken i serien En shopoholics bekännelser.
Jag har ettan men vill ha de andra tre också.


Den första boken finns ju som film och den vill jag också ha!


Jag vill också ha Sex and the city-boxen. Men det visste du redan eftersom jag önskade mig den i födelsedagspresent, studentpresent och i julklapp förra året...

Så mamma, nu har du fått massor av tips. Bra va! Det är bara att börja shoppa.
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mattias

Åh det där trädet e så fint... och så kan vi börja massproducera muffins i alla möjliga sorter :D

2009-10-29 @ 15:41:54
URL: http://mattias.bomelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0