På plats i Skåneland

Ja nu är vi alltså på plats i Skåne. Vi kom ner igår vid halv elva. Så då satt vi och pratade lite med mina föräldrar sen gick jag och la mig medan Mattias satt och jobbade. Det har blivit så mer och mer. Klart bra att han jobbar men det är tråkigt att det blir så mycket. Nu ska han iallafall iväg och jobba snart. Han ska sitta och jobba i Malmö hela dagen idag och halva imorgon så nu ska jag snart köra honom till tåget. Bussförbindelserna hit är ju inte så jättebra...

Sen så får vi väl se vad jag hittar på idag. Ska träffa Sara i eftermiddag, kanske träffa Fannie vid tolv-tiden och sen måste jag ju hinna räkna matte också. Sista tentan för denna tentaperioden är ju på lördag så innan dess ska jag ju gärna ha räknat en del.

Nu måste jag rusa!
Ha en bra onsdag, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var synd att vi inte hann träffas :(

2009-10-16 @ 09:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0