Packpanik

Nu har jag packat om alla lådorna i arbetsrummet (alltså alla de lådor vi inte brydde oss om att packa upp sist vi flyttade), jag har även börjat packa inför helgen. Problemet är bara det att jag inte vet hur mycket jag ska packa och jag vågar inte ringa mamma och fråga för när Calle frågar så tycker hon att han är stor nog till att kunna packa själv, så då tycker hon nog att jag är det också:P

Jag har iallafall packat fem par byxor, fyra tjocktröjor, 8 par strumpor mm. mm. Mer än så här kan jag väl inte göra av med på tre dagar?! Och jag har ingen jacka har jag upptäckt, bara en dunjacka och det är inte särskilt brandsäkert. Mamma kanske har en bra?


Det bästa sättet att packa på är att lägga fram allt så man ser vad man har!
Som ni ser så får jag packa till Mattias också, han är fortfarande i garaget. Men han va alldeles snart klar så han skulle köra hem. Han ska stanna på vägen och handla rostebröd också för vi ska göra varma mackor i grillen (som Mattias fick i födelsepresent av min familj, mycket bra present!).
Mums!


Jag har även hunnit med att diska allt på diskbänken, vilket i princip va allt vi äger pch har, och städa hela köket. Nu är jag trött och har belönat mig själv med ett glas iskall julmust. Det är toppen att julen snart är här!

Ha nu en trvlig onsdagskväll, kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0