Skiss och gestaltning

Idag har jag haft min första lektion i skiss och gestaltning. Det var jättekul! Men svårt, rita har ju aldrig varit min starka sida...


Kan ni ens se vad det ska föreställa?


En sån här såklart!
Det kanske syns bättre när jag har fått dit lite skuggor och så.
Eller inte, vi får väl se...


Nu ska jag packa om lite flyttlådor och jag ska även packa inför helgen. Man får ju passa på medans det är ljust ute, vi har ju bara satt upp taklampa i köket. I de andra rummen klarar vi oss med en liten fönsterlampa. Lampan i hallen får även assistera i vardagsrummet när vi behöver mer ljus där (mer än en liten fönsterlampa) och i det rummat som är fullt med flyttlådor. Vi får väl försöka hänga upp fler lampor i nästa lägenhet, vi tyckte ju inte att det va lönt i denna lägenheten eftersom vi inte skulle bo här så länge.

Jag ska även räkna lite matte och om jag hinner så ska jag sätta mig och skissa lite, det va ju riktigt kul!
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0