Snart flyttdags!

Mitt i allt sjukdomssnack så glömde jag ju helt bort att berätta att.... det är mindre än 1 MÅNAD tills vi flyttar!

Ååh vad kul det ska bli. Den lägenheten vi ska flytta till är ju miljoner gånger bättre än den här, även om jag faktiskt har kommit på några bra saker med denna lägenheten. T.ex. här finns torkskåp, väldigt stort fönster i köket och ett ganska stort kök. Större än i den andra iallafall. Men jag längtar iallfall tills vi ska flytta. Är inne och kollar på massor av inredningsbloggar varje dag för att få inspiration. Var även inne på jotex idag och kollade på inredningsprylar och julpynt. Man kan ju inte köpa allt julpynt på en gång, men ljusstakar till fönsterna och en adventsljusstake måste vi ha! En liten tomte också kanske... eller två ;)


Förresten så har jag ju glömt visa er våra nya fina pepparkaksformar.
Vi blev ju tillsammans på High Chaparral så vad kunde passa bättre än dessa fina formar?!


Nu ska jag fortsätta kolla på Idol och fredagsmysa med Mattias. Ska äta lite Bafucin också, det blir inget godis idag.
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0