Som gjort för mig

Det verkar som att de flesta inläggen idag har handlat om saker jag vill ha, det är bara för att jag har suttit och surfat runt så mycket i eftermiddags. Vissa dagar blir det så. Och nu har jag hittat ännu en sak som jag vill ha.


Ett kokboksställ!

Tänk er hur fint det kommer vara att ha det framme i köket med en fin kokbok på. Jag älskar kokböcker (har det efter mormor) och det är som att detta stället va gjort för mig. Det är det finaste jag har sett på länge!
Och nä jag är ingen hemmafru, det råkar bara vara så att jag idag har städat och bakat en paj för att jag tyckte det va kul. Har gått på IKEA och kollat efter en smörbytta och nu har skapat mig ett stort behov av ett kokboksställ. Det är fullt normalt! hihi

Ha en bra torsdagskväll. Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-29 @ 21:18:59
Postat av: EMMMMA

sådant har vi:D



alllting bra=) ?

2009-10-29 @ 23:21:57
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: TILDE

fin blogg! :)

2009-10-30 @ 00:37:23
URL: http://batmans.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0