Äntligen hemma!

Nu har jag äntligen fått hämta hem min Mattias. Han kom med tåget vid sju så då var jag på plats och väntade på honom.

Vi hade bestämt innan att vi skulle äta tillsammans när han kom hem så vi gick runt lite för att hitta något bra ställe att äta på. Det blev thai- och kinamat, mycket gott och mycket mättande. Så nu har vi precis kommit innanför dörren, blir väl till att kolla lite på tv och sen gå och lägga sig. Det är jätte konstigt! Jag la mig vid halv elva igårkväll och sen ringde väckarklockan 8.00, jag sov alltså 9,5 timmar. Sen började jag 10 och slutade 12. Och nu är jag trött!! Hur kan det vara så? Jag har ju knappt gjort något, huvudvärk har jag också. Konstigt.

Jaja.. Förresten så var jag och Linda på Åhlens idag eftersom Linda hade en presentcheck som gick ut idag. Jag var på Åhlens för några veckor sedan för att leta upp några krokar som jag sett i en tidning. Men då hade de inte dem. Nu hade de. Perfekt!

Jag försökte fota med mobilen men det blev jätte suddigt. Får se om jag fotar lite senare, annars får ni vänta tills den är uppsatt. Men det blir inte förrän i nästa lägenhet. Jag hade nämligen tänkt ha den i sovrummet, antingen på någon vägg eller inne i garderoben (som man kan gå in i). Blir kanske lite roligare att ha den uppsatt på väggen så att vi kan beundra den fina kroken varje dag. Ja vi får se hur det blir.

Var inne på åhlens hemsida för att se om de hade någon bild på den där, men de hade de inte. Hittade dock mycket annat fint.

En sån här vill jag ha!

Så att man slipper förvara t.ex. jeans som använt en dag

och kanske vill använda igen. Men man vill ju inte lägga in dem i garderoben igen.

 

Något annat som jag vill ha i den nya lägenheten är någon form av hallmöbel som jag kan sätta in fina korgar i. I korgarna kan man förvara mssor, vantar och annat nödvändigt.

 

En såhär fin brödbukr hade man ju gärna haft framme.

 

Snyggt och praktiskt!

Bra att ni får lite inflyttningspresentstips va?!

 

Cool och snygg att ha på bordet.

 

Ja det va några fina saker. Nu ska jag va lite social med min pojkvän, nu när han äntligen har kommit hem. Ha det nu så bra allihop och lycka till i Polen pappa. Kramar Annie


Kommentarer
Postat av: Stella

haha, annie lilla, det är inte klokt vad huslig du har blivit! värsta studerande hemmafrun ju xD

2009-09-09 @ 15:40:17
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0