Camillas pastarecept

Jag som skulle få så mycket gjort idag. Än så länge har det inte gått så där jättebra. Måste försöka komma igång och städa lite här. Men det är ju så tråååkigt. Sitter just nu och lyssnar På "Oh boy" med Miss Li. Den låter är väldigt speciell för mig eftersom jag och Mattias var och kollade på Miss Li på Malmö festivalen förra sommaren när vi blev tillsammans. Var ju tvungen att komma på något jag kunde ta med honom på så det fick bli en konsert med Miss Li. Det verkade iallfall som att han gillade det lite :D Jag tycker Miss Li är grymt bra! Konserten var jättekul.

Nu ska jag gå och laga makaroner med ost och ketchup. Det var Camilla som lärde mig receptet när vi höll på som mest med vårt projektarbete i slutet på gymnasiet. Då behövde man mat som gick snabbt att laga. Jag måste säga att jag var skeptisk i början men det visade sig att Camilla visste vad hon gjorde. Smaskens blev det. Och jag har ätit det väldigt många gånger haha.

Camillas recept på pasta med ost och ketchup:

Du behöver:
Pasta
Ost
Smör
Ketchup

Koka pastan. När pastan är färdig så häller du av vattnet och sedan häller du tillbaks pastan i kastrullen. Lägg i en klick smör och så mycket ost och ketchup du vill ha. Det ska bli väldigt ostigt och lite orangeaktikt. Svårt att förklara men receptet är så enkelt att du borde klara av det ändå (till och med du Sara :P ).

Testa det! Det låter inte särskilt gott, men det är det!

Kramar Annie


Kommentarer
Postat av: Sara

HEY! Tack för den du... :P

2009-09-29 @ 16:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0