Dags för aktivering

Mattias är på after work och jag är ensam hemma. Har inte börjat laga mat ännu (för tråkigt att laga mat själv) och har inte börjat plugga ännu (svårt att börja med när datorn är ledig). Ska laga chili con carne på 1kg köttfärs, ska nämligen bli till många matlådor. Men innan jag kan börja med maten så måste jag diska massor och diska är något av det tråkigaste jag vet. Jag önskar mig en diskmaskin i julklapp!


Så här fin chili con carne ska jag göra. Hade velat ha en så fin gryta också...

Det är ju faktiskt inte jätte långt kvar till jul och eftersom jag längtar så mycket så tänkte jag att jag ska försöka knåpa ihop ett litet önskelistekollage lite senare ikväll. Får se hur det blir med det. Har gjort en lista i huvudet iallafall.

Jag <3 listor

Nu aktivering// Annie

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja mums, jag gillar cyklingsgryor med nötter i!

2009-09-02 @ 19:54:09
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0