Hungrig!

Gud vad hungrig jag är! Vi har inte ens börjat laga mat, eller jo köttfärsen är i micron. Vi har precis kommit hem nämligen. Jag har varit på en föreläsning om Studieteknik. Det är den mest inspirerande föreläsning jag någonsin varit på! Just nu känner jag verkligen att jag ska minsann göra vad jag vill och inget ska få stoppa mig. Skriver lite mer om föreläsningen senare...

När jag väl slutat så mötte jag upp Mattias som hade passat på att jobba lite medans jag var på föreläsningen. Tillsammans cyklade vi till Oxtorgsgatan där Mattias skulle hämta upp sin klocka som han vann på Tradera igårkväll. Det blev ju någon vinst, fast vi la faktiskt ut fler annonser än vi budade på. Och Mattias sa till på kontoret att han hade lagt ut databöcker på Tradera så bara där blev han av med några stycken. Jätte kul för honom, det blir ju en liten bit på vägen mot hans nya kapell, eller cykel, eller hyran eller vad det nu va han vill använda pengarna till. Vi får väl se.

Jaja nu får jag gå och hjälpa Mattias med maten. Köttfärsen plingade nämligen precis.

Ha en trevlig måndagkväll, kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0