Lördag

Jag måste säga att mitt bloggande igår var förfärligt. Hur många inlägg blev det? Nått överhuvudtaget? Nä det blev ju inte det. Idag får det bli bättring.

Okej dagens planer... Vi ska snart sätta oss i bilen och köra mot Ullared för ett besök på Gekås. Min kära mor och mina syskon ska nämligen vara där idag och man får ju ta de chanser man får att träffa dem. Men vem vet, vi kanske hittar några fynd. Isåfall visar jag dem här på bloggen senare idag, lovar lovar (som vanligt).

Sen så måste jag även göra om min ritning som vi lämnade in på rittekniken, jag fick nämligen ig. IG på min första inlämning, behöver jg säga hur skoltrött jag blev när vi fick tillbaka uppgiften och jag såg att jag fått ig... Men gör om och gör rätt heter det ju, så det får jag roa mig med i eftermiddag. IG för att man ritat en millimeter fel, ja man ska ju vara nogrann...

Jaja, nu måste jag gå och göra mig klar. Måste även försöka få upp Mattias ur sängen för av någon konstig anledning så gick han och la sig igen efter att vi ätit frukost.

Vi hörs senare, ha en bra lördag. Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0