När pojkvännen är borta dansar flickvännen på bordet

Middagen är precis klar... köket ser ut som ett kaos med ett en meter högt diskberg... musiken är på högsta volym, s-club 7, Christina Aguilera, ja här återupplever vi början på 2000-talet... jag har inte pluggat något... Mattias kom hem och rädda mig från mig själv!

Okej nu är jag kanske lite larvig (även om det mesta nämnt ovan faktiskt stämmer). Sitter här med min nylagade chili con carne. Smakar inte riktigt som den brukar men jag kör på ett eget recept, iallafall från och med idag. Nu ska jag äta upp min mat och sen får det bli en snabbröjning av köket.

Hoppas ni är mer skärpta än jag. Jag borde ju egentligen gå och lägga mig snart, börjar 8.00 imorgon :(

Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Stella

haha, vad flickig bloggen har blivit ;) och du har blivit flitig också! hoppas vi ses i helgen nu, puss

2009-09-03 @ 15:49:34
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0