Paljettleggings från Lindex


Är de coola eller fula? Jag kan inte riktigt avgöra.

Shit det va verkligen längesedan jag var ute och shoppade. På senaste tiden har jag sett viss dålig vana komma tillbaka. Nämligen internetshoppandet. Det får bli slut på det och imorgon ska jag gå en runda och kolla i riktiga affärer!

Sitter och kollar på Lindex hemsida och de har verkligen massor av snygga kläder jag hade kunnat tänka mig. Får ta och besöka lindex imorgon! Saknar att gå och shoppa med min mamma :( Får se till att det blir en shoppingrunda och lite fika med mamma snart, det är ju bara det att när vi väl är nere i Skåne så är schemat så späckat. Vilken i och för sig är kul eftersom det betyder att folk faktiskt vill träffa oss. Får väl se hur det blir nu när vi åker ner till helgen.

Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0