Storshopping och taconight

Idag hände något stort!

Jag och Mattias testade att handla på ica!!

Det va kul..

På ica kan man själv få blanda ihop sin musli. Coolt!

Vi blandade lite allt möjligt av sånt som lät nyttigt, vi kommer få i oss massor av järn, antioxidanter, mineraler, fibrer och annat liknande.

 

Jag vet ju att Mattias har tyckt det är dåligt att det inte finns några krokar till handdukarna i köket. Men inte trodde jag att han skule komma på den här lösningen...

 

Till middag blev det Tacos!!

Och serverat till det blev filmen Hairspray

 

När vi ätit färdigt så körde vi in till centrum för att kolla när Linda spelade match (innebandy). Det va kul att kolla på, blev lite sugen på att spela. Tyvärr har jag ju varken kondition eller bollsinne :(

Men iallafall så blev jag och Mattias inbjudna till att spela innebandy i Vetlanda. Då spelar de på kul, och det verkar kul :D

Nu ska vi se klart på filmen. Ha en bra fredagkväll, kramar Annie


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad mysigt ni verkar ha det! När jag kommer och hälsar på vill jag också kolla på film och äta (vegetarisk) tacos :)

2009-09-18 @ 23:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0