Tisdag morgon

Har precis ätit frukost och sitter nu i soffan och kollar mailen och favoritbloggarna, det går liksom på rutin. Inte att jag kollar det på morgonen utan att jag kollar det varenda gång jag sätter mig vid datorn haha.

Ja vad ska jag göra idag då? Ska iallfall inte till skolan, i vanliga fall har jag ju bara matte i två timmar på tisdagarna men nu är vår mattelärare inte här så istället har vi en jättedålig vikarie. Ingen mening med att gå till skolan alltså, jag får ju mer gjort här. Så planerna för dagen är väl att jag ska plugga lite av varje till tentorna som börjar om mindre än två veckor!! Och senare i eftermiddag så blir det en runda ut till A6 för att jag ska lämna in mina stövlar i klackbaren så att de blir omklackade. Hoppas bara att det går för de är väldigt slitna, men går det så slipper jag ju köpa nya höst/vinterskor, och det hade varit väldigt skönt..

Nä nu måste jag komma igång lite, vi hörs senare.
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0