Trött på matte och förkylning

Somnade sent igårkväll och väckarklockan ringde alldeles förtidigt i morse. Klockan ringde halv sju, men då hade jag så ont i huvudet så jag orkade inte gå upp. "Jag missar nog inget på samhällsplaneringen" tänkte jag och ställde om klockan till halv åtta. Och nä, enligt de som var på föreläsningen (vilket tydligen inte var så många) så missade jag inget. Resten av dagen har det varit matte. Först en föreläsning i två timmar och sedan sitta och räkna i 3,5 timmar. Är helt slut i huvudet nu. Egentligen skulle jag ha träffat min byggprocessgrupp vid ca kvart över tre. Men självklart var det ingen som dök upp. Känner mig ganska sur.. nä ARG över det. Jag orkar inte göra allt själv. Vi har jättemycket kvar att göra och det ska lämnas in på måndag. Jag vill ju inte behöva sitta och plugga hela helgen när vi ska ner till Skåne för träffa familjen och vännerna.


Det känns som matte är mitt liv just nu.
Tyvärr har jag ju inte denna boken längre...

Oj det blev en liten paus i skrivandet dä,. Pappa ringde nämligen. Fick precis reda på att den nya bilen jag ska köra med nu är en Volvo v40 från 1999. Kan det vara något? Jag har ingen aning. Vet ju hur det gick när vi körde med Mattias systers v40 i Norge. Batteriet dog och jag fick miljontals motorstopp. Detta bådar ju inte gott! Fast iochförsig så är denna volvon en automatare så det är kanske ingen fara. Glömde ju fråga vilken färg den va, det är ju nästan det viktigaste. Ja just det, dragkrok var det på den också. Perfekt nu när vi letar husvagn. Ska bli spännande att få se och testa bilen imorgon.


Kan den se ut så här kanske? Vi får väl se. Stay tuned ;)

Nä nu ska jag läsa klart det nya nummret av Laga lätt och sen ska jag laga middag. Köttfärssoppa med rotfrukter och yoghurt blir det. Nytt recept från det sprillans nya nummret av Laga lätt!! Woho.. ska bli spännande!

Ha en mysig torsdagskväll, kramar Annie.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Den är vit och har troligen varit civilspanarbil hos polisen



Ps. den har klimatanläggning

2009-09-24 @ 19:08:47
Postat av: Stella

annie då, laga lätt?? vad hände med alla skvallertidningar? xD

2009-09-24 @ 19:17:25
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0