Ullared

Jag sa ju att jag skulle lägga ut lite bilder på vad vi köpte i Ullared igår. Så här kommer lite av våra fynd.


Här är våra påsar vi kom hem med.. En papperskass från Gekås och tre påsar från lite olika outlets.

Eftersom det var mycket små obetydliga saker vi köpte som t.ex. disktrasor, disksvampar och avsminkningsservetter mm. så har jag inte fotograferat allt.


Det blev en ny skolväska och ett laptopfordrall från Björn Borg. 299kr tillsammans, lagom pris.


Mattias fick nya skor, även de från Björn Borg. Väldigt snygga tycker jag!


Det blev även några stycken filmer. Anger managment, Bring it on, American Gangster och Hairspray. Fimerna kostade mellan 29,50 och 59,50kr.

Så nu har ni fått se några av våra inköp. Vi köpte inte så mycket grejer eftersom vi ska vara sparsamma nu innan vi flyttar för då ska vi köpa nya grejer till den nya lägenheten. Man måste ju också vara sparsam inför jul, för den är faktiskt snart här! Vi köpte förresten en kruka med snögubbar på också, så julkänslan börjar infinna sig haha

Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Stella

ooh, älskar american gangster! sjukt bra film!

2009-09-13 @ 16:34:01
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Julia

Nästa gång ni ska till Ullared ska du få en inköpslista åt mig, hehe!

2009-09-15 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0