Usch och fy och blä

Är precis uppstigen. Vaknade av veckarklockans helvetesalarm och masar mig upp ur sängen för att se vad det är för väder. Ösregn självklart! Jag vill inte cykla i ösregn, får leta upp någon buss jag kan åka med. Också får det väl bli regnjacka...

Loggade in på datorn för att se om någon i min projektgrupp gjort något i vårt arbete ännu (skrev för några dagar sedan att ingen i min projektgrupp gjort något) men nä, de har fortfarande inte ens gått med i gruppen. Det verkar som att jag kommer får göra detta själv.


Orkar inte fota något nu så jag lägger in en bild på min kära kompis Julia som jag träffade i Malmö igår. Bilden är dock inte från igår, men hon är ju klädd i en outfit som passar för idag så denna bilden blir perfekt!

God morgon förresten// Annie

Kommentarer
Postat av: Julia

det var jättekul att träffas, det får vi ta och göra om nästa månad när du är nere igen! :)

2009-09-07 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0