God Jul!

God Jul på er allihop!

Tänkte at jag skulle uppdatera er om de sista dagarna i Mattias julkalender innan jag går och duschar och gör mig klar inför julfirandet.

20: strumpor. Han fick tre par strumpor ifrån MQ. Han behöver verkligen nya hela strumpor!

21: Pacman-plåster. Plåster med Pacman på, så klart!

22: checkar. Han fick ett litet häfte med 12 checkar i (hemmagjorda). En check motsvarar en runda med hunden. Så nu kan jag inte säga nej till att gå ut med Yoshi hehe.

23: massage. Han fick ett presentkort på en massage, utförd av mig :)

24: eltandborste. Idag fick han en eltandborste. Inte jättespännande, men jag hoppas han varit nöjd med sin kalender!

Förresten så var det inte Bodybutter Moringa i min kalender idag; det va Bodybutter Lemon :D Så mycket bättre, wihooo!



Nu står Yoshi vid dörren. Måste gå ut med honom.

God Jul ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0