Fortsätter vela

Pappa ringde mig vid 7-tiden och berättade att han hade prutat ner bilen 10000kr. Jag hade ju bestämt mig för att jag inte skulle köpa bilen eftersom den va för dyr, jag hade ju bestämt en gräns.

Nu är priset på bilen helt plötsligt inom min gräns. Så nu börjar jag vela igen. Tror dock att det blir ett köp, det är ju en så fin bil... Men mycket pengar. Ja som sagt, jag fortsätter vela här. Får fortsätta tänka och försöka va lite social med Mattias samtidigt. Hur bra det nu kan gå, han sover framför tv:n och Spiderman.

Jaja, ha en mysig fredagskväll. Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Fanny

usch ja det är inte lätt när det är så stora köp. men hoppas du blir nöjd vilket som:) haha gick och la mig 8 igår snacka om hur tråkig jag va:P

2010-11-13 @ 07:14:40
URL: http://fannyflummig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0