Snart dags för god natt

Nu är vi nästan precis hemkomna från farmor. Mattias hade lovat att vi skulle hem till henne i helgen och fixa hennes tv. Så jag bakade en blåbärs/hallon/jordgubbs/björnbärspaj också köpte vi en förpackning vaniljvisp och körde hem till farmor. Väl där så fick vi reda på att min kusin redan hade varit där och fixat tv:n till henne. Men det gör inget, nu fick vi fika och prata med farmor och Yoshi fick springa runt och busa med Bella. De for runt som om de blivit helt galna!

Hittade en bild till på Yoshi.

Här är han ungefär tre och en halv månad, denna bilden fick vi från kenneln.

Nä nu är det verkligen dags att gå och lägga sig. Väckarklockan ringer halv sju och då vill hunden ut. Mattias brukar få gå själv för att jag inte orkar gå upp, men jag ska försöka bättra mig och gå upp med honom. Taskigt mot Mattias att han ska behöva gå själv, jag vet att jag inte hade velat göra det.

 

Sov så gott allihop, kram Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0