Hur tjock är jag igentligen?

Jag och en kompis gjorde för längesedan ett test för att se hur vältränade vi var. Jag tränade bara två gånger i veckan men jag åt mycket frukt o grönsaker. Ändå blev detta mitt resultat. Alltså om ni undrar var jag fått smeknamnet Chubby ifrån!!

Your results for How fat are you?


Chubby
 
In school, the mean kids probably called you "chub", "chubs", "chubby", or "chubbers". You indeed have the lifestyle of a chubchub, which means that you're not doing TOO badly - you should just jog more often and cut off on the holiday gorging. Unless you're comfortable with yourself, or something.

Imorgon är det tävling i Hardeberga, och så även på söndag. Denna helgen kommer flyta förbi snabbt. Resten av familjen åker ju också till stugan imorgon så jag och Sara är ensamma hemma. :D Imorgon börjar alltså sommarlovet på riktigt!!!

Ha det bra// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0