Snart ny vecka igen

Nu är det snart måndag igen, det känns som att veckorna bara flyger fram. Vilket i och för sig är bra eftersom vi kommer närmre och närmre vår flytt :D Nu är vi uppe i elva flyttlådor och två bagar. Och vi har rensat ut x antal påsar med skräp. Har dock en kasse med kläder och några par skor som behöver nya ägare. Någon som är intresserad? Vi ska även rensa ut några möbler och vi har redan rensat ut lakan och handdukar. En del har vi bara använt ett fåtal gånger eller inte alls men vad ska vi med en massa påslakan till enkeltäcken?! Vi har ju ett dubbeltäcke. Så även här söker vi nya ägare :D

Nä nu är det snart dags att gå och lägga sig, börjar jobba klockan sju på förskolan imorgon. Efter det bär det av till nästa jobb. Det är faktiskt väldigt kul att ha mer än ett jobb för då tröttnar man inte på samma sätt. Speciellt när man har två så skillda jobb som jag har haha.

Denna bilden hittade jag på mobilen.

 

Det är en bild på alla blommor från vår tvåårsdag. De två längst till höger fick jag av Mattias. Jättefina eller hur! Det mousserande vinet glömde vi öppna, så flaskan står fortfarande kvar på samma ställe. Vi har bestämt att vi ska spara den tills vi har flyttat. För att fira den nya lägenheten.

 

Nu blir det sängen, god natt på er!

Kramar Annie


Kommentarer
Postat av: Josefin

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-10 @ 22:28:33
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0