Körningen tar upp all min vakna tid

Ja det stämmer faktiskt! Igår väntade jag i malmö i två och en halv timme bara för att ha en teorilektion. Som tur är har jag Julia som väntade med mig den första timmen. Så jag hann ju plugga lite iallafall. Sen tog jag en låååång runda på åhlens och middagen blev en hotdog hos pölsemannen. Pölsemannen är min sanna vän :)

Teorilektionen började kvart över sex och höll på ända till kvart i åtta. Sen skulle bussen hem inte gå förrän tjugo i nio. Ringde hem och som tur är åkte mamma och pappa in och hämtade mig så jag slapp sitta på södervärn i en timme. Det enda kravet var ju att jag skulle köra hem. Det var väldigt kul för mamma, hon åkte med mig första gången jag körde och sen har hon inte åkt med förren igår då. Hoppas verkligen hon märkte någon skillnad.

Eftersom det var jag som körde så var det ju jag som bestämde!! Alltså blev det att vi stannade på preem och köpte två filmer på vägen hem. pappa fick välja en och jag en. Så jag tror att jag ska se på Djävulen bär Prada när jag kommer hem (ja, jag vet att jag redan sett den på bio två gånger).

Så det var gårdagen det, nu är det en ny dag och bara fyra dagar till helgen. Det är faktiskt inte så mycket för imorgon börjar jag inte förren klockan ett och på fredag slutar jag halv tolv. :D

Idag gav jag mig själv en liten sovmorgon. Fick sova 45 minuter extra och kom sju minuter sent. Man kan behöva lite sovmorgon då och då. Men kom ihåg man ska inte skolka!! När jag skulle gå till bussen såg jag att det regnade, typiskt också jag hade tänkt inväga skinnjackan för iår. Det blev dock inget med det utan jag fick ta regnjackan. Jag hade ju regnjackan på mig i lördags men det var bara att borsta av den lite så blev den nästan som ny haha. Tur att Marcus aldrig puttade mig i leran även om det var bra nära! Inte snällt!

Nä nu får jag väll plugga lite. Har en kemilabbrapport på engelska som ska lämnas in på måndag. Usch! Slutar klockan tre idag och sen ska jag köra tio i fyra och sen är det teori lektion kvart över sex till kvart i åtta så jag vet inte riktigt när jag ska skriva denna rapport. Dessutom är det urtråkigt att vänta så länge varje dag. Kan inte någon komma hit och underhålla mig i två timmar?

Ha det bra // Annie

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad bra att du skriver igen, det är alltid lika kul att läsa din blogg :)

2008-04-09 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0